maandag 21 januari 2019

Boekpresentaties De Batavier

Mijn nieuwe boek 'De Batavier' is verschenen op 16 maart 2019. Het boek is te vinden op de website van uitgeverij Palmslag en ligt inmiddels in de boekhandel.

Formele lancering van 'De Batavier' heeft onder overweldigende belangstelling plaatsgevonden op 23 maart 2019 in de Openbare Bibliotheek, Nieuwstraat 4, Leiden.

Binnenkort volgt een tweede boekpresentatie en signeersessie, op 13 april om 14.00 uur bij Boekhandel de Kler, Breestraat 161, Leiden. Aanmelding bij HT-C Communicatie en Marketing.


Tijdens mijn boekpresentaties geef ik een korte uiteenzetting over het boek en mijn auteurschap. Aansluitend is er gelegenheid om vragen te stellen en van gedachten te wisselen. Tevens zal ik exemplaren signeren.

Meer presentaties zijn gepland. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten